Parera Helpdesk: Användarsupport för PC och Mac med guldkant
Du får hjälp direkt
Skall det vara någon vits med Helpdesk så ska man komma fram till en tekniker mer eller mindre direkt utan långa väntetider.
Vi kan din IT-miljö
Vi jobbar i mindre team som får i uppgift att lära känna “sina” kunder så bra det går. Vår målsättning är att det skall kännas precis som att kontakta en kollega internt.
Du får hjälp med allt
som har med din arbetsplats att göra, inte bara PC/Mac, mobiltelefonen utan även skrivare och nätverk eller vad det nu kan vara som hindrar dig i ditt arbete.
Du ställer frågorna, vi svarar
Tack vare att vi kan din IT-miljö i detalj slipper vi ställa en massa motfrågor som ibland kan upplevas om besvärliga för den som ringer in och vill ha hjälp.
"Funkar inte datan så kan jag inte jobba!"
Arbetsplatsdatorn är lika kritisk som företagets centrala IT-system för den enskilde användaren
Vi sköter supporten av dina arbetsplatser lika bra via telefon och molnet som på plats.
På heltid eller kanske som vikarier under semesterperioden?
Visst är det alltid trevligt med personligt besök men den snabbaste vägen till hjälp går via att lyfta luren eller skicka ett mail. Om vi som svarar sitter i samma hus spelar ingen större roll så länge vi känner till era IT-system sedan tidigare och pratar samma språk.